Etykiety

wtorek, 25 sierpnia 2015

Paletka Catrice Smokey Eyes Set :)

Witajcie Kochani,
Dlugo mnie tutaj nie bylo. Duzo powodow sie na to zlozylo. Jednym z nich byl moj urlop. Wczesniej komputer odmowil posluszenstwa. Na szczescie znow do Was wracam. 
Mam dla Was duzo nowosci, ktore pojawily sie u mnie.wszufladzie. Nie sa to nowosci rynkowe, ale niewatpliwie nowosc u mnie.
Bedzie duzo nowych wpisow odnoscie paletek cieni do powiek, ktore chcialabym Wam zaprezentowac. 
Na poczatek chcialabym Wam przedstawic mala paletke cieni do powiek z Catrice Smokey Eyes Set 030 "Meet Me At The Bonfire".


Dlaczego pokazuje Wam te paletke ? Bo oprocz trzech cieni zawiera ona takze eyeliner w kremie. 

Nie jest to moze najlepszej jakosci eyeliner, bo troche daleko mu do idealu, jesli porownam go z innymi eyelinerami w kremie, ktore posiadam, ale calkiem niezle sobie radzi ... i przede wszystkim sam zestaw niewiele kosztuje. 
Jak wiekszosc cieni z Catrice tak i tym zestawem ciezko zrobic sobie tzw. kuku na oku. Polecam poczatkujacym. Zobaczcie sami jak prezentuja sie poszczegolne kolory.


Cien jasno brazowy (drugi od prawej) zawiera w sobie drobinki, a ogolnie wszystkie cienie sa matowe. Jak widzicie czarny eyeliner wyglada calkiem calkiem. Jego konsystencja wyglada jakby byl troche przysuchawy, ale to zludzenie,bo przy uzyciu pedzla calkiem dobrze sie go naklada. 
Jedno co Wam odradzam to uzycie pedzelka dolaczonego do pacynki. Ja go uzylam raz i hmmm wole jednak te skosnie przyciete, bo ten wydaje mi sie troche za gruby i jednak ciezej nim manewrowac. 

Podsumowujac musze stwierdzic ze to calkiem fajny zestaw, pomoze nam oswoic sie z makijazem typu Smokey eye. Mozna go zabrac na wyjazd, bo zestaw jest maly i wszedzie sie zmiesci i samo to , ze nie musimy juz dodatkowo brac ze soba eyelinera bardzo przyda sie w podrozy.

Co sadzicie o tym zestawie ? Ktos ma w domu ? 

Pozdrawiam serdecznie i do nastepnego razu

Kapturkowa 

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz