Etykiety

niedziela, 14 czerwca 2015

Moj codzienny makijaz :)

Witajcie Kochani,
Dzisiaj przychodze do Was z propozycja makijazu, ktory pojawia sie dosyc czesto u mnie jak nie musze isc do pracy. Sa to "bezpieczne" odcienie brazu, ktore nadadza sie w dzien i nie beda zbyt wyzywajace. Na wieczor proponuje uzyc czarnego eyelinera rowniez na dolna powieke i lekko go 'przydymic". 
Pokaze Wam jedynie zdjecia tej propozycji makijazu i przedstawie uzyte kosmetyki. Najlepiej byloby nagrac filmik jak go wykonalam, ale niestety nie mam do tego sprzetu. Jesli kogos interesowaloby jak wykonac ten makijaz dajcie mi znac, postaram sie wtedy wyjasnic. 

Milego ogladania zdjec. Napiszcie koniecznie co o tym sadzicie. Moze powinnam cos zmienic, dodac, ujac . Z gory dziekuje za wszystkie rady :)






Mam nadzieje, ze dobrneliscie do tego miejsca, bo teraz zapodam Wam wisienke na torcie , czyli wszystkie kosmetyki, ktore uzylam do wykonania tego makijazu. 

Na zdjeciu nie widac wszystkiego dokladnie, wiec wypunktuje Wam ze szczegolami to co uzylam. Wybaczcie, ale nie podam Wam cen, bo niestety nie pamietam. Czesc rzeczy mam jeszcze z Polski, czesc zakupiona na miejscu. A oto lista:
  • Oriflame Beauty Perfecting Face Primer (juz niedostepna wersja, bo maja jakas nowa, ktora ma bardziej rozswietlac twarz, czego sie obawiam, ze moja twarz bedzie sie bardziej swiecic niz zazwyczaj),
  • Oriflame Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation SPF 15 Light Ivory,
  • Maybelline Pure Cover Mineral Anti-cernes Concealer, 
  • Eveline Cosmetics puder w kamieniu Natural 22,
  • Rimmel Natural Bronzer Sun Bronze 022,
  • rozswietlacz Oriflame Giordani Gold Illuminating Powder Natural Glow,
  • Catrice Eyebrow Filler (niestety zdarl mi sie odcien, jakiego uzywam),
  • Catrice Eye Brow pencil 040,
  • maybelline Color tatoo 65 Pink Gold,
  • Catrice paletka cieni Absolute Nude (jedna z moich ulubionych i czesto uzywanych paletek),
  • Oriflame Smooth Definer eyeliner czarny,
  • Revlon colorstay eyeliner 207 Amethyst,
  • Catrice szminka Ultimate Color 240 hey Nude ( sliczny kolorek na lato ).
Wszystkie prezentowane kosmetyki przetestowalam na wszystkie strony chyba :) Jesli ktorys z nich szczegolnie Was interesuje i chcialybyscie dowiedziec sie czego wiecej napiszcie mi to w komentarzu.

Pozdrawiam serdecznie

Kapturkowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz