Etykiety

środa, 3 czerwca 2015

O czym bedzie moj blog ?

Witajcie Kochani,

Zapewnie co niektorzy kojarza mnie z firma Oriflame. Dalej jestem konsultantka, ale jak kazda kobieta lubie testowac rowniez inne marki , zeby nie popasc w rutyne. W Oriflame mam swoje perełki i mam oddzielnego bloga na ten temat :) Wybaczcie, ze pisze bez uzywania polskich znakow. Weszlo mi to w nawyk odkad mieszkam za granica :)
W tym blogu bede Wam pokazywac kosmetyki, ktore testuje i ktore sama zakupilam. Postaram sie sluzyc rada, jesli bedziecie tego potrzebowac. Od razu na wstepie chce nadmienic, ze nie ukonczylam zadnej szkoly makijazu i wszystkie makijaze, ktore byc moze sie tutaj pojawia sa efektem moich prob i bledow. Czlowiek uczy sie przez cale zycie :) Chcialabym, zeby ten blog nie byl tylko monologiem, ale dialogiem z Wami. Jesli jakis prezentowany przeze mnie produkt uwazacie za nie  warty uwagi lub znacie jego lepsze zamienniki, to bardzo chetnie o tym poczytam. Mam nadzieje ze milo spedzicie ze mna czas :) Jestem otwarta na Wasze propozycje. Piszcie w komentarzach, co chcialybyscie, zebym przetestowala i bardzo chetnie wyslucham Waszych rad co jest dobre do polecenia.
Chcialabym jeszcze dodac, ze wybor kosmetyku to dla kazdego sprawa indywidualna. Nie zawsze to co sprawdzi sie u mnie moze sprawdzic sie u Was, ale mimo wszystko wydaje mi sie, ze dobrze poznac opinie innych zanim zdecydujemy sie na zakup czegokolwiek.

Pozdrawiam i do nastepnego razu :)

Kapturkowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz