Etykiety

wtorek, 23 czerwca 2015

Recenzja zestawow pedzli z Real Techniques

Witajcie Kochani, 
Kolezanka poprosila mnie o recenzje pedzli. Jakis czas temu skusilam sie na dwa zestawy pedzli z firmy real teachniques. Zakup byl bardziej spontaniczny niz przemyslany, tym bardziej, ze kazdy zestaw kosztowal okolo 28 euro, wiec calkiem nie malo. Internet az huczal jakie to wspaniale pedzle, wiec chyba tylko tym sie sugerowalam. Nie wazne jakie to pedzle byle by miec jakiekolwkiek z tej firmy hahaha :)
Pedzle testowalam przez pare dni. Czy sa wytrzymale to czas pokaze. 
Pierwszy zestaw sklada sie z 4 pedzlii  przeznaczony jest do wykonania makijazu twarzy:


Drugi zestaw przeznaczony jest do wykonania makijazu oczu:


Testujac pedzle bardzo brakowalo mi moich, ktore uzywam na co dzien i do ktorych zdazylam sie przyzwyczaic.
Jedno czego jestem pewna na 100 % to fakt, ze pedzle sa bardzo mile w dotyku i ich uzywanie to sama przyjemnosc dla skory.

Moze najpierw zaczne od zestawu pedzli do wykonania makijazu twarzy. W zestawie mamy 4 pedzle. Z wygladu przypominaja mi patrzac od lewej: pedzel do rozu (bronzera), pedzel do podkladu, pedzel do korektora i pedzel do pudru.
Uzywajac pedzla do podkladu zauwazylam, ze jest on troche za maly. Do tej pory uzywalam podobnych, ale nieco wiekszych. przez co wydluzyla sie czasowo aplikacja podkladu na mojej skorze. Przez to ze pedzelek jest mniejszy to moglam dotrzec do miejsc, do ktorych wiekszy pedzel mialby problem dojsc.
Pedzelek do korektora spisal sie calkiem niezle, ale ja osobiscie wole uzywac swoich palcow.
W trakcie uzywania tego zestawu pojawil sie problem, bo w zestawie mamy jeden pedzelek do bronzera lub rozu. Osoby uzywajace na co dzien i rozu i bronzera moglyby w zasadzie uzyc tego jednego pedzla stosujac jedna strone do rozu i druga do bronzera, ale caly czas musimy pamietac , ktorej czesci uzywalysmy i do czego, co moze byc troche klopotliwe zwlaszcza wtedy kiedy sie spieszymy. Kolejna sprawa to brak pedzla do rozswietlacza.
Pedzel do pudru tez moglby byc wiekszy. Ogolnie musze powiedziec, ze zestaw jest jakby niekompletny. Dla osoby, ktora nie stosuje bronzera lub rozswietlacza zestaw bedzie wystarczajacy, dla mnie to troche za malo.
Jedyne pocieszenie to to, ze opakowanie zawiera wiecej przegrodek, wiec mozemy sobie dokupic wiecej pedzli.
Drugi zestaw zawiera 5 pedzli do wykonania makijazu oczu. I znow patrzac od lewej mamy: pedzel do nakladania cienia, pedzel do blendowania, pedzel do cienia i nakladania rozswietlacza w kaciki oczu, pedzel do eyelinera i pedzel do brwi.
Pedzel posrodku mozemy uzyc takze do rozprowadzenia na dolnej powiece.
Brakuje mi w tym zestawie pedzla 'kuleczki" do nakladania cienia w zewnetrznym kaciku oka.
Po raz pierwszy uzylam pedzelek do eyelinera i zakupilam do tego celu eyeliner zelowy. Jest cienki, przez co mozemy wykonac cienka kreske, ale powinien byc bardziej sztywny, bo dla mniej wprawnych osob mozna wyjechac poza linie, ktora chcemy namalowac. Mysle , ze rowniez bylby problem z wykonaniem kociego oka z linia wychodzaca poza oko. Ja osobiscie takiej kreski nie wykonuje na co dzien , bo do mojej opadajacej powieki ona nie pasuje.
Pozostale pedzle wystarczyly mi do wykonania podstawowego makijazu. Jesli chcecie zobaczyc makijaz , ktory wykonalam tymi pedzlami to dosylam Was do mojego posta:

http://beautybykapturkowa.blogspot.ie/2015/06/makijaz-wykonany-pedzami-real.html

Pedzle zamkniete sa w opakowaniu, ktore moze pomiescic dodatkowo wieksza ich ilosc i dodatkowo uchroni je przed zniszczeniem, np. podczas podrozy w walizce.

Pedzle wydaja sie byc wykonane z solidnego makijazu. Maja dlugie trzonki. Wlosie jest syntetyczne, ale dzieki temu latwo jest je utrzymac w czystosci i nie deformuja sie podczas mycia. Bardzo przyjemne w uzyciu. nie drapia i nie zostawiaja wlosow na skorze.

Czy kupilabym ponownie te zestawy po glebszym zastanowieniu? Mysle , ze jesli juz to zakupilabym ten zestaw do wykonania makijazu oczu, ktory najbardziej przypadl mi do gustu, bo zawiera wiekszosc pedzli, ktore uzywam do wykonania makijazu.
Zestaw do twarzy byl niekomplenty i dlugo zastanawialam sie podczas malowania co tu zrobic, zeby wykorzystac te pedzle ktore mam i wykonac moj codzienny makijaz. W tym momencie wolalabym juz skompletowac wszystkie pedzle oddzielnie. Pocieszajace jest to, ze w opakowaniach mamy miejsce, zeby dodac inne pedzle, wiec pewnie tak zrobie , ze dokupie te , ktorych mi najbardziej brakowalo.
Pedzle ogolnie bardzo mi sie spodobaly. Z wyjatkiem tych, ktore okazaly sie za male jak np. ten pedzel do podkladu i pedzel do eyelinera, ktory musi byc sztywniejszy, aby wykonac precyzyjna kreske na powiece.
Przed zakupem tych zestawow radze wczesniej zastanowic sie , czy zawieraja one te pedzle, ktore napewno bedziemy uzywac i czy nie lepiej np kupic kazdy pedzel osobno.
Jesli chcalibyscie zobaczyc , jakich pedzli uzywam na co dzien napiszcie mi w komentarzu, a napewno taki post sie pojawi.

Dziekuje za spedzony ze mna czas. Pozdrawiam serdecznie i do nastepnego razu.

Kapturkowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz