Etykiety

środa, 10 czerwca 2015

Boots Coconut & Almond Leave -In Conditioner

Witajcie Kochani,
Po krotkiej przerwie chcialabym Wam dzis przedstawic calkiem fajny produkt warty uwagi i przede wszystkim niedrogi,czago kazda z nas sobie zyczy :)
Jest to odzywka przeznaczona do wlosow normalnych i suchych, zamknieta w opakowaniu z dozownikiem (150ml). 


Odzywke stosuje sie po umyciu wlosow i nie trzeba jej splukiwac. Ja stosuje ja zarowno na mokre jak i na suche wlosy , zwlaszcza jak widze ze moje koncowki za mocno przesuszone. Zauwazylam, z emoje koncowki po aplikacji wygladaja zdrowiej. Oczywiscie nie myslcie, ze mozecie zapomniec o regularnym podcinaniu Waszych koncowek. O nie ! Ale napewno produkt pomoze Wam utrzymac wlosy w dobrej kondycji. 
Mozemy nia spryskac cale wlosy od nasady az po konce nie martwiac sie ze zbytnio przetlusci nam wlosy przy skorze. Musze nadmienic, ze moje wlosy sa bardzo przesuszone od czestych farbowan, wiec one doslownie chlona te odzywke i mam wrazenie ze sa lepiej nawilzone. Dodatkowo mozemy spryskac grzebien , co jeszcze bardziej ulatwi nam rozczesywanie. Po zastosowaniu tego kosmetyku wlosy sa miekkie, nawilzone i wygladzone. 

Jest to naprawde fajny i tani kosmetyk. Online mozecie go nabyc za okolo 2.45 euro na stronie Boots. Nie zawsze to co tanie moze wydawac sie do kitu o czym nie raz sie przekonalam. 
Po produkt siegam nieregularnie, zazwyczaj wtedy jak mam go w zasiegu reki, bo tych produktow do wlosow mam dosyc sporo, ale efekt jaki uzyskuje bardzo mi sie podoba i co najwazniejsze moje wlosy nie sa przetluszczone. 

Zapach odzywki nie jest nachalny, kokosowo - migdalowy i fajnie odzwieza nasze wlosy. Znalazlam wiele pozytywnych opinii na temta tego produkti no i ta cena .... :D 

Produkt dostepny jest w sieciach Boots w UK, Irlandii Polnocnej i Poludniowej. 

Ponizej mozecie zobaczyc sklad produktu. Mam nadzieje , ze bedzie on dobrze widoczny na zdjeciu :)


Wiadomo, ze kazdy ma odmienne potrzeby odnosnie kosmetykow. Dla mnie ten produkt i jego cena sa naprawde super. Chcialabym jeszcze wspomniec, ze majac bardzo zniszczone wlosy nie spodziewajmy sie cudow po jednym dniu lub tygodniu,zwlaszcza jesli zaniedbywalysmy nasze wlosy przez miesiace. Tak jak skora wlosy tez potrzebuja regeneracji. Dla naprawde bardzo zniszczonych i bardzo przesuszonych wlosow polecam olejowanie, ktore pomoze odbudowac im to co utracily przez nasze zanidbania :)

Pozdrawiam serdecznie

Kapturkowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz