Etykiety

wtorek, 24 listopada 2015

Makijaz wykonany paletka Pink Fizz z Makeup Revolution

Witajcie Kochani,
Post będzie krótki. Przedstawie Wam jedynie makijaż, który wykonałam dzisiaj z użyciem paletki Pink Fizz z Makeup Revolution. Opis paletki znajdziecie pod tym linkiem: KLIK
A teraz do rzeczy. Użyłam czterech cieni z tej paletki, są oznaczone czerwonymi gwiazdkami jak zawsze.


Górny od lewej uzyty jako bazowy, W załamanie - drugi rząd drugi od lewej i pierwszy od prawej. Powieka drugi od prawej. Nie będę operować nazwami cieni, bo nie podałam Wam ich w opisie i trudniej byłoby je znaleźć dla kogos kto tej paletki jeszcze nie posiada a zastanawia się nad jej kupnem.
Z góry przepraszam Was za zdjęcia, które raz są w różnych odcieniach, ciężko było znaleźć dzisiaj dobre światło. Przy okazji może zapytam czy jest ktoś kto poradziłby mi niedrogi a użyteczny do blogowania aparat. Z góry dziękuje :) 






Po raz pierwszy użyłam tutaj czerwonopodobnej pomadki. Zawsze uważałam, że taka mnie postarza ;) 
Tusz jak zwykle Oriflame The One Wonderlash mascara , pomadka Z golden Rose 2000 odcień nr 130.
To by było na tyle dziś :)
Jeśli chcecie być na bieżąco z moimi postami zapraszam do subscrypcji i polubienia mojej strony na facebooku o tym samym tytule co blog. Zawsze zamieszczam tam nowe posty.

Pozdrawiam serdecznie :)

Kapturkowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz