Etykiety

sobota, 28 listopada 2015

Weekendowy makijaż

Witajcie Kochani,
Dzisiaj post z makijażem, na który wpadłam robiąc porządki w szufladzie.
Wszystkie wykorzystane kosmetyki są przeze mnie lubiane, a o niektórych zdążyłam już zapomnieć. Mamy tutaj misz masz kosmetyków z takich firm jak: Urban Decay, Estee Lauder, Revlon, Maybelline, Sleek, Collection, Oriflame.

To zaczynamy: 





Makjiaż jak makijaż, musiałam się posiłkować dwoma paletkami,bo jedna już była trochę "nadjedzona".

Kosmetyki, które użyłam także zobaczycie na zdjęciach.




Zapomniałam wstawić zdjecie tuszu do rzęs, którego używam od lat i jakoś trudno jest mi się znim rozstać,bo jak się zużyje to dokupuje nowy. Mowa tutaj o tuszu z Oriflame The One Wonderlash Mascara.  

Nigdy tego nie robiłam w żadnym poście, ale chyba dobrze by było wprowadzić to na stałe, żeby potem móc wiedzieć jak odtworzyć podobne 'coś". 

Na zdjęciu zobaczycie użyte cienie (zdjęcie w sztucznym świetle więc z góry przepraszam za te odcienie żółte)

Na powiekę nałożyłam ciemno brązowy cień z paletki Estee Lauder, w załamanie dołożylam bronzer z tej samej paletki. Na ruchoma powiekę od początku do środka oliwkowy cień z paletki Estee Lauder. W załamanie dodałam 4 cień z paletki Urban Decay Naked 2. Dolna powieka około 2 /3 odległości od końca 4 cien z Urban Decay a reszta pokryta cieniem 3. 
Nie będę tutaj wymieniać jakich eyelinerów użyłam, bo każdy ma swoje ulubione. Najlepiej widoczny byłby żelowy,bo ładnie i wyraźnie podkreśliłby górna powiekę. Oczywiście w kąciki oczu i pod łuk brwiowy rozświetlacz, który tez każdy ma swoje ulubione. 
Całość makijażu oka wykonałam jednym pędzelkiem, który jest widoczny na drugim zdjęciu przedstawiającym kosmetyki. Jest to pędzelek z Estee Lauder, który był dołączony do gratisowego zestawu. Niestety nie ma na nim żadnego numerku, wiec nie jestem pewna , czy jest dostepny w sprzedaży. Całkiem miło mi się nim pracowało. 

Na koniec spis kosmetyków:
  • Oriflame Giordani Gold Adaptive Foundation light ivory - teraz mają już inną wersje buteleczki,
  • Rimmel Wake Up Concealer ( zmazał mi się odcień, ale był to ten najjaśniejszy),
  • Revlon Photoready puder prasowany odcień 010,
  • Sleek Face Contouring and Blush Palette fair,
  • Estee Lauder Soft Neutrals Define Eye and Cheek Palette (już niedostępna bo dostałam ją kiedyś w gratisie),
  • Urban Decay Naked 2,
  • Oriflame The One Wonderlash Mascara,
  • Maybelline Color Drama Lip Pencil 140,
  • Collection Bronze Glow.
Mam nadzieje, że ten makijaż wypadł troche lepiej jak pozostałe.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu :)

Kapturkowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz