Etykiety

środa, 25 listopada 2015

Makijaz z Zoeva Rose Golden

Witajcie Kochani,
Ostatnio coś mnie nabrało na częstsze pisanie, choroba chyba pomału mnie opuszcza, a pomysłów na posty mnóstwo, tylko z tym czasem momentami kiepsko.
Dziś przedstawię Wam makijaż wykonany paletka Zoeva Rose Golden, która w końcu wpadła w moje łapki :)
Całą recenzje pokaże Wam w oddzielnym poście. 
Oto użyte cienie:

Użyłam 6 cieni plus dodatkowo rozświetlacz z Catrice w kredce. Światło znów nie dopisało,na lepsze niestety muszę poczekać do wiosny, kiedy dni będą dłuższe i jaśniejsze. Być może, że już niedługo troszkę poprawi się jakość zdjęć.





Moje powieki mają tendencje do opadania, więc muszę wysoko wyciągać cienie, żeby były widoczne ;) Czasami jest to trochę problematyczne i zajmuje więcej czasu.
Mam nadzieję, że wstępny makijaż z użyciem tej paletki Wam się podoba.
Chciałabym podkreślić jeszcze raz, ze wszystkie prezentowane przeze mnie makijaże, są moją forma zabawy z cieniami. Lubie to robić i sprawia mi to frajdę zwłaszcza jeśli końcowy efekt wyjdzie nawet jako tako. Może ktoś skorzysta a może znajdzie się ktoś kto doradzi co można by jeszcze dodać, poprawić. Osobiście jestem osobą mało cierpliwą. Cieszy mnie jeśli końcowy efekt powstanie bez spędzania godzinami przed lusterkiem (moje psy mi na to nie pozwolą) . 

Zapraszam do subscrypcji i do następnego razu

Pozdrawiam :)

Kapturkowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz