Etykiety

środa, 3 czerwca 2015

Olay Cleansing Milk Anti Wrinkle I Olay Essentials Cleansing Milk

Witajcie,
Na pierwszy strzal idzie mleczko do oczyszczania twarzy z firmy Olay. Napisze tak. Jakos  do tej pory niespecjalnie przemawialy do mnie reklamy krzyczace z TV odnosnie tej firmy i opakowanie tez "nie krzyczalo" do mnie z polki sklepowej: "wez mnie.... kup mnie " :D 

Przez przypadek wzielam pierwsze lepsze mleczko do oczyszczania , bo nic specjalnie nie bylo wiecej do wyboru. Tak tak .. niestety na polkach czasem nie ma nic fajnego. Zazdroszcze tym, ktorzy mieszkaja w Polsce i maja dostep do mnostwa kosmetykow. Mieszkam w Irlandii i wybor kosmetykow jest tutaj nie za wielki. Pomijam ekskluzywne marki, ktore mozna nabyc tutaj za tansze pieniazki niz w Polsce. Zawsze kiedy mam taka mozliwosc, zeby byc w Polsce (ostatnio coraz rzadziej :( niestety ) nie moge sobie odmowic wejscia do sklepu kosmetycznego i moglabym tam spedzic caly dzien , bo kosmetyki uginaja sie na polkach i wszystkie kusza swoimi opakowaniami :)

Ale do rzeczy, bo za bardzo sie rozmarzylam :)
Przyznam sie, ze zuzylam cale opakowanie Olay Essentials Cleansing Milk do cery normalnej i suchej. Bylo calkiem spoko ... nawet oczu nie podraznailo podczas demakijazu . Demakijaz trwal dluzej, bo ciezko mi bylo zmyc cienie, eyeliner i tusz do rzes i wygladalam jak panda mimo , ze wydawalo mi sie , ze to juz koniec oczyszczania :) 

Ogolnie produkt nie zrobil mi krzywdy i nie przesuszyl bardziej mojej cery, ktora z wiekiem mimo ze mam cere mieszana to jednak coraz bardziej zaczyna sie przesuszac i tracic swoja elastycznosc.
Mysle ze z powodzeniem moga go stosowac osoby 30letnie. 
Jednak jak dla mnie to najbardziej przypadl mi do gustu Olay Cleansing Milk Anti Wrinkle

Po zastosowaniu tego kosmetyku moja skora jest ukojona , nie podrazniona i mila w dotyku. Widze, ze moje cera jak narazie polubila sie z tym produktem i juz zakupilam nowe opakowanie. Jego cena to okolo 6 euro o ile sobie dobrze przypominam. Produkt jest wydajny i ma przyjemny , nie nachalny zapach. Testowalam juz mnostwo produktow do oczyszczania m.in z Oriflame, z Garniera, L'oreal, Palmersa .... Lista jest naprawde dluga. Mimo , ze nie mam cery wybitnie sklonnej do podraznien to moje oczy sa wyjatkowo wrazliwe. Po uzyciu kosmetyku na oczy nie zauwazylam podraznienia. 
Osobiscie wole stosowac w tym przypadku produkty przeznaczone typowo do demakijazu oczu, bo dzialaja znacznie szybciej i dokladniej, ale uzywajac na oczy mam dodatkowo pewnosc, ze byc moze, ze sprawdzi sie osobom, ktore maja wrazliwsza skore. Niestety nie jestem w stanie ocenic czy produkt nadaje sie do cery alergicznej. Mysle, ze w tym celu powinno sie sotosowac specjalnie do tego przeznaczone kosmetyki i uwaznie czytac sklad. 
Produkt ma kremowa kosnystencje i mysle, ze osoby z cera sucha beda zadowolone z tego produktu. Dodatkowo kosmetyk walczy ze zmarszczkami co jest dodatkowym plusem :) Sam produkt nie pomoze nam w pozbyciu sie zmarszczek, ale dzieki jego stosowaniu skora bedzie bardziej elastyczna, mniej przesuszona i mniej podrazniona. Bo im bardziej wysuszona skora tym wiecej na niej zmarszczek sie pojawia. Nie zapominajmy o piciu wody, aby dodatkowo nawilzyc nasza skore od wewnatrz :)

Pozdrawiam Was serdecznie 

Do nastepnego razu 

Kapturkowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz