Etykiety

sobota, 19 września 2015

Makijaz z paletka Sleek I-Divine au naturel ;)

Witajcie Kochani,
Dzisiaj zaprezentuje Wam moj dzisiejszy makijaz. I jak wspomnialam w poscie na facebooku myslalam, ze bedzie to troche bardziej wieczorowy makijaz a na zdjeciach nie dosc, ze wyszedl nawet calkiem naturalnie to jeszcze aparat "zjadl" mi kolor oberzynowy, ktory uzylam w zalamaniu powieki. 
Wykonanie jakiegokolwiek makijazu nastrecza mi troche trudnosci, bo mam bardzo opadajace powieki o czym pewnie nie raz wpsominalam i zeby cokolwiek bylo widac, ze uzylam na powiece wymaga troche pracy i nie zawsze sie udaje.
Tak czy siak chcialam zaprezentowac Wam moja nowa zdobycz jaka jest paletka Sleek -Divine au naturel. Dajcie znac, czy chcecie, zeby zrobic Wam o nia osobna recenzje. 

Zapraszam do ogladania zdjec. Jesli macie jakies rady jakby ulepszyc ten makijaz to chetnie je poczytam :)




A teraz pare zdjec w swietle zewnetrznym bo niestety dzis swiatlo nie sprzyjalo robieniu zdjec w domu 




I na koniec wisienka na torcie, czyli uzyte cienie z paletki. 

Z gory przepraszam za jakosc zdjec, ktore nie oddaly w pelni kolorow z paletki. Drugi cien od lewej (na dole) ma odcien bardziej oliwkowy.Drugi od prawej (na dole) to ten oberzynowy, ktory uzylam w zalamaniu powieki. Trzeci cien od prawej (na gorze) to odcien miodowy a kolo niego jasna brzoskiwnka :)

Czekam na Wasze opinie i rady.

Pozdrawiam serdecznie i do nastepnego razu :)

Kapturkowa

4 komentarze:

  1. To dzięki Tobie też ją mammm ;) dzięki ,kolorki super , jutro wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie bardzo podoba.... moje ulubione kolorki :) Ciesze sie, ze jestes z niej zadowolona i mam nadzieje, ze bedzie Ci dobrze sluzyc :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię tą paletkę chociaż uzywam jej praktycznie tylko w weekendy ze względu na brak czasu... kolory stworzone dla mnie , ladnie sie nakładają i blenduja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez ja lubie ... za super pigmentacje i cene za taka dobra jakosc :)

      Usuń