Etykiety

środa, 6 stycznia 2016

7 rad dla opadającej powieki

Witajcie Kochani w Nowym Roku :)

Tak się zbierałam i zbierałam do napisania jakiegokolwiek postu, że anim się obejrzałam to już był 6 stycznia. :)
Posty miały się pojawić jeszcze przed świętami, ale nie udało mi się ich napisać. Jeden z nich to temat związany z opadającą powieką. Problem, który dotyczy bezpośrednio mnie. 
Dużo czytałam na ten temat i myślę, że zabrałam tutaj najważniejsze porady. Dzisiejszy post będzie bardziej pogadankowy niż obrazkowy, ale mam nadzieje, że część z Was skorzysta i postara się wprowadzać te rady na co dzień.
Najważniejsze to nie bać się eksperymentować na sobie. Zawsze niechciany makijaż możemy zmyć i wrócić do tego , do którego jesteśmy przyzwyczajeni lub wprawieni w jego wykonaniu. Nie eksperymentujmy tylko w czasie, kiedy nie mamy go za wiele, bo możemy się zniechęcić, a nie o to nam chodzi.
Nawet gdybym nakręciła filmik na ten temat (czy wstawiła zdjęcia) to i tak nie do końca byłyby do zastosowania przez każdą z Was. Każda opadająca powieka jest inna. Jedna opadać może np tylko  z jednej strony, inna opada na całej długości a jeszcze inna ma opadające kąciki. 

Pierwsza rada:
Zawsze staraj się użyć ciemniejszego cienia od swojej tonacji cery powyżej ruchomej powieki. To da złudzenie, że obszar powyżej powieki (który opada) optycznie się schowa. Najlepiej jeśli cień ten będzie matowy.

Druga rada:
Nigdy nie używaj połyskującego cienia powyżej załamania powieki i powyżej ruchomej powieki, bo przez ten blask będzie się wydawało, że obszar opadającej powieki jest jeszcze większy niż w rzeczywistości. 

Trzecia rada:
Staraj się używać matowych cieni (załamanie powieki i powyżej). W kąciki i na ruchomą powiekę możesz użyć połyskujące. Ruchoma powieka wyda się wtedy optycznie większa.

Czwarta rada:
Nie modeluj brwi z za wysokim odbiciem, bo powstanie wtedy większy obszar, który zakrywa nam ruchoma powiekę.

Piata rada:
Cienie w zewnętrznym kąciku nie powinny za bardzo wychodzić na dół, bo chcemy przecież unieść powiekę a nie bardziej ją przytłoczyć. 

Szósta rada:
Dolną powiekę pokryj ciemnym cieniem lub eyelinerem, ale nie na całej długości (mniej więcej do połowy).Oko wyda się większe.

Siódma rada:
Najlepiej używać mascary, która będzie wydłużała rzęsy. Dzięki temu zasłoni nasz mankament. Możemy też użyć sztuczne kępki rzęs,ale tylko na zewnętrznej części powieki.

Każdy popełnia jakieś błędy, zwłaszcza kiedy się uczymy, ale dzięki temu odkrywamy to co dla nas najlepsze. Więc do dzieła i koniec z opadającymi powiekami :) 

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu :)

Kapturkowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz